Grattis Maxen!

I dag fyller Hugos polare Maximilian 1 år! Sjukt fort har det här året gått... Känns som att det inte var så längesen jag fick ett sms av Anki att Maxen hade kommit till världen! Då jag gick höggravid å väntade på min lilla kille! Å nu har killarna våra blivit stora! Stort Grattis Maxen! Vi kommer å hälsar på någon annan dag med paket!!!

I dag jobbar jag å det gick bra att få i väg båda barnen i dag oxå! Hugo har strulat lite i natt, vaknade 3 å ville å välling sen har han tagit enormt stor plats i våran säng... Suck ;)
Å i morse kom han på en rolig sak som jag egentligen bara väntat på att det ska ske.. Han älskar nämligen att vara i badrummet å kryper in dit så fort som möjligt. Rullar av allt toapapper från toa rullen å gör massa sattyg. Å i morse hade nån ( antagligen jag) glömt att slå igen toalocket... Så i morse fick en av mina hårklämmor bada i toastolen... Han såg hemskt nöjd ut, Hugo alltså inte hårklämman ;)

Å hemma hos oss händer det grejor nu! Svärfar har varit och grävt och donat bakom ladan där det förut har varit en liten skogsdunge... Nu ska det byggas en carport där så småningom! Kommer å bli riktigt bra när det blir klart!   Å skönt om inte annat å slippa skrapa rutor o borsta bort snö på vintern! Har en massa kort på kameran men den har jag ej med så får lägga in dem en annan dag i stället... Både Hugo o Julia har varit med å grävt å skitat ner sig en massa! Haha!

Nä, back to work!


Kommentarer
Postat av: emma

haha tänk att den där toastolen ska vara så himla rolig leksak!! dock inte den fräschaste kanske ;-)



Stämmer, inte alls haft vagnen länge! ska leta fram kvittot på den å åka in till staden imorgon, då ska de klagas! För så där ska man väl inte ha de... känns jättetråkigt eftersom ja varit så nöjd med vagnen hittills..

2009-09-09 @ 09:51:53
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0