Gratis bloggdesign!

Jihoooo!!!! Jag som aldrig vinner nåt... Men nu äntligen har jag vunnit! Var en tjej som var in på min blogg o skrev att hon hade en tävling som vinsten var gratis blogg design! Å jag vann! Nu äntligen ska min blogg få ett skönetslyft! Tack Penny! Ska bli jättekul å se hur den blir sen!!!!

Snart ska jag äntligen få åka hem till Hällbo igen efter en dag i Ockelbo! Börjar bli riktigt trött faktiskt! Ska göra lite stängningrutiner nu, bla. dammsuga, tömma sopkorgar å plocka i ordning lite så det inte ser ut som en bomb när Inger kommer i morgon!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis! va kul, ser fram emot att få se hur de kommer att bli:)

2009-09-02 @ 19:01:26
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0