Fullt upp!

Verkligen mycket just nu tycker jag! Men jag gillar när det händer grejor bara jag hinner med det jag ska så...

I dag har Cissi, jag & Hugo varit ner till Ockelbo en sväng. Kikat lite i dem affärer som finns där och Hugo fick lite tid med mormor. Sen blev det god lunch och fika hemma på mammas & pappas inglasade altan! VILL HA EN SÅDAN ALTAN! SNÄLLA GUD!

Just nu har lilleman somnat tror jag i alla fall! Puh! Han har blivit bökig på kvällarna, ska grina en massa och ställa sig upp innan han till slut somnar... Lite jobbigt är det!

I morgon blir det en tripp till Bollnäs, ska hjälpa Cissi att handla lite inför Peters 30 års fest på lördag! Längtar dit! Ska bli kul att umgås lite med en massa kompisar :) Och barnen sover hos mormor & morfar så då ska vi bara njuta ;)

Har sökt ett nytt jobb oxå! HOPPAS verkligen jag får det! Skulle bli sååå bra för mig! Å även för familjen att det inte blir så lång pendling! Håll tummarna för mig! Kan inte säga vad jag sökt men ni får snart veta!

Nu ska jag ner å kika på IDOL! Ska bara natta prinsessan först!


Julia å Vilgot!

Kusinerna BUS härjar i farbror Ronnys säng

Arg Hugo! Men duktig på att stå själv ;)

Glad Hugo busar med pappa!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka härliga bilder!



Håller tummarna att jobbet blir ditt!



Wohooo party party på lördag!



Kram

2009-09-23 @ 22:42:12
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tänk vad Ronny älskar när syskonbarnen härjar i hans säng, ha ha ;-)

2009-09-24 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0