Första stegen!

I går när jag jobbade passade Hugo på att ta sina första steg till farmors stora glädje ( det var där han var). Å i dag så tog han ett steg till mej. Duktiga grabben våran :)

I dag har vi bara varit hemma! Cissi var hit på förmiddagen å hon bjöd på frukost! Yummie!

Sen ahr jag tvättat 2 maskiner tvätt och så har jag klippt gräsmattan medans Hugo sov, inte mycket som kan väcka den grabben inte... Klippte nästan brevid hionom, men när jag avr tvungen att flytta vagnen då vaknade han, men då var jag så gott som klar.

Riktigt nöjd är jag med den nya vagnen i alla fall! Hugo somnade jättelätt & den var rymligare än den andra tycker jag, vilket är ett stort +

Nu ska jag roa minstingen en timme till innan det är dax för sängen för honom!




Kommentarer
Postat av: Mari

Vad roligt att han har börjat gå lite vad kul:D! grattis till er!



Lite nyfiken på vagnen vad är de för märke på den då och så?

Måste berätta våran vagn är ute på sista refrängen den suckar så vi letar ny nu.



Kram

2009-09-17 @ 21:12:04
URL: http://frokenguckbackensliv.blogspot.com/
Postat av: emma

Åh va duktig han är! Men jisses va fort det går.. Nu är han verkligen ingen bebis längre om han börjar gå ;-)

2009-09-18 @ 09:07:08
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0