Bättre natt i natt!

I natt har jag fått sova, skapligt i alla fall! Hugo somnade som vanligt vid 19.30 och sen sov han till 1 tror jag... Gjorde välling rätt snabbt när jag insåg att han nog inte skulle ge sig innan han fick det... Dum jävla vana men vad gör man?!!! Måste få sova! I alla fall så fick han äta vällingen i sin säng och inte i våran å sen så somnade han snällt om om sov till 6! UNDERBART! Fast jag var lika jävla trött i morse ändå... Ja jag veta att jag aldrig är nöjd ;) Det blev ingen flytt in till eget rum i går, vi hann inte... Men det ska ske inom en snar framtid!

Nu i dag på förmiddagen var
Kaisa här och fotade Hugo en massa, hon går ju ett projektår på fotoskola ( tror jag det var) och har valt att foto barn & deras nyfikenhet... Och hon är ju sååå himla duktig!!! Ska bli såå kul å se fotona sen!!!

Annars är det lungt här just nu! Ska hämta Jullan om en stund, och just nu så sover lillebror! Ska nog ta å plocka ur diskmaskinen åsså ska jag frysa in en massa köttfärs som vi köpte i går...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0