10 månader


I dag blir Hugo 10 månader! Stora killen!!! Ska i väg på Bvc vid 9.30! Uppdaterar senare om hur det gick!

Så här såg jag ut för ett år sedan ;)

Å så här såg Julia ut för ett år sen, hon har då absolut vuxit å blivit större!

Uppdatering: Nu har vi varit på Bvc! Allt gick bra! Hugo väger nu: 10625g och är 76.5 lång
han har bara gått upp 100gram, men det gjorde inget. Han är ju så himla aktiv å är inte still en vaken sekund så det är troligen därför... Våran lilla vilde var överallt i rummet under tiden vi var där!
Nästa gång vi ska dit blir om en månad, i början på oktober ska Julia oxå dit. Dax för 5.års kontroll av stora tjejen, å då vankas det spruta, å det har jag redan börjat förbereda henne för...

Nä nu ska jag käka nånting, hungrig!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Gravidmage hade jag för en månad sen ;-) Imorgon "fyller" Vilgot 1 månad, det går undan! Kram/Cicci

2009-09-07 @ 09:17:39
Postat av: Sofia

Grattis Hugo på 10-månaderssfödelsedagen:)

Jag bara längtar tillbaka då vi hade sådan mage,får nästan panik över hur fort Edwin växer. Ska mäta och väga i morgon vi. Enligt min våg hemma ska han nästan gått upp 1 kg, det kan väl ändå inte stämma...Hihihi..får se i morgon...kram/Fia

2009-09-07 @ 09:26:21
Postat av: Mari

Gratis på 10månaders dagen från oss i guckbacken:D!!



Jaså, du har samma problem med kläder du med kanske kan shoppa ilag nån dag o hjälpa varann:D



Ha en fortsatt bra dag kram

Postat av: Nina

Grattis till Hugo! och ja Julia har verkligen blivit "stora tjejen" när man ser den där bilden =)



Kram

2009-09-08 @ 10:04:16
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0