Yes!

I går sålde jag Brio vagnen! Jippie! Sååå härligt, slipper den stå å samla damm å ta plats! Men samtidigt vemodigt... Buhu!! Har ju trots allt skjutsat min små bebisar i den... Nu är det bara typ 100 saker till som ligger å skräpar som jag vill bli av med... Ingen som vill köpa en ammningskudde?! Typ jättebilligt ;)
Så här ser den
ut Den är vit och så har jag 2 blåa örgott till den som man kan ta av å tvätta. Inte använd mycket alls!

I dag ska vi försöka ta oss antagligen till Kilafors eller Bollnäs å handla lite mat... Ekar lite tomt i kylen... Är himla mkt att stå i denna vecka! Puh! Blir 30års fest i helgen å då ska det ju fixas en del! Men det vlir nog bra när allt är klart, men jag som är en riktigt kontroll/planerings människa har det rätt kämpigt just nu ;) Haha! Å i morrn är det BVC för Hugo och på Torsdag ska Julia på 5-års kontroll + spruta. Då ska lilleman få vara med Tant
Cissi , himla tur att vi har henne! Tack!!! Så får Julia lite egen mamma tid! Å så ska vi ner på stan en sväng efteråt så ska hon få köpa ett par nya finskor tänkte jag!

Nä, dax å göra ett ryck medans minstingen sover en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0