Torsdag!

Har nyss kommit hem från stan! Varit å handlat mat å var in på Boels! Hade sålt för 260:-. Inte dumt... men dem blåste jag på "nya" kläder! hittade lite fint till båda barnen som knappt ser använda ut.
Men fasen va folk det var på både dollar & kvantum! Är nog för att det varit löning + att det är Halloween i helgen. Tur att svärmor hade Hugo en stund så jag slapp ha honom med ner på stan.
Köpte en lite pumpa som jag tänkte Julia & jag skulle skära ur i kväll å tända ljus i.

I morgon så ska vi till Anki å barnen å hälsa på. Ska bli kul! Å skönt å komma hemifrån lite. Å på lördag är vi bjuden till G:s lillebror Roger med familj på mat! Ska bli jätteskoj! 

Ja det är väl det som händer framöver för oss...  

Nu är det inte långt alls kvar tills jag ska skola in min lilla fis... Suck... Måndagen den 9/11 är det dax! Men det går säkert bra, det har jag intalat mej i alla fall ;)

Ha en fortsatt bra dag!!!


Julia i söndags, åkte traktor med pappa

Provar Julias diadem... 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0