Söndag!

I dag är det en sån där dag som jag bara degar mej igenom... Så tråkigt, händer inget å jag vill inget heller känns det som ;) Inte det att jag är deppig eller så bara slö!!! Men det får man vara i bland! Har i alla fall tvättat å donat lite å då känns det ju som om man gjort nåt i alla fall!

I går var det 5-års kalas på schemat. Thea fyller 5år på tisdag å i går var det kalas för kompisarna! Riktigt trevligt å gott! Cissi hade fixat å donat massa götta som vanligt! Tackar! Var riktigt mätt när vi åkte hem! Å Julia ville ju så kalrt inte åka hem som vanligt! Måste vara ruggit tråkigt hemma hos oss ;)
Kvällen blev lugn! Gjorde hemgjord pizza å sen blev det rätt tidig kväller för barnen! Hugo somnade i sitt rum för första gången nånsin! Vi flyttade över sängen i gåt eftermiddag. Å det gick rätt bra... Eller som vanligt kanske man ska säga... Somnade vid 19.30, vaknade vid 23, åt välling somnade om, sov till 4 och så tog jag över han till oss, sen sov han till 6. Fattar inte hur han kan vara inbyggd på det klockslaget... Å då passade han på att lägga av ett lass i blöjan å då tog Göran han och gick ner så jag fick sova en stund till! VÄLBEHÖVLIGT! Vid 8 masade jag mej upp! Sen har dagen rullat på! Mamma & Pappa kommer upp vid 16 å hälsar på en sväng. Annars blir det lungt!

I morgon blir vi nog bara hemma oxå, Julia är ledig från dagmamman, dem har studiedag då... Så det känns som om vi måste hitta på nåt så hon inte klättrar på väggarna här hemma... Nåt förslag?!

Lite bilder oxå...


Har ni sett vad Hugos hår har växt på sistone ;)

Detta gillar Hugo skarpt!


Syskonkärlek! Kolla Hugos desperata blick efter syrrans glass...

Å dejn här gången var hon snäll å lät han smaka!

Börjar bli lite rädd när leklådan börjar rulla bakåt...


Kommentarer
Postat av: cissi

Å jädrans vad Hugos hår har växt!!!!=)

Krams

2009-10-04 @ 19:51:02
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0