Snö!

Ja det är bara att inse... Vintern närmar sig med stormsteg! I morse snöade det när jag gick upp å det gör det fortfarande! Men tror det bara är blötsnö! Tack mitt HJÄRTA för att du böt till vinterdäck på min bil i går!

Helgen har det varit en del å göra! I lördags fyllde ju Julia år! Var full rulle hela eftermiddagen å kvällen! Födelsedagsbarnet var sååå himla nöjd med alla paket så hon till och med ville slänga lite gamla leksaker för att få plats med allt nytt! Haha! Det har hon då aldrig sagt förr! Hon fick även en hel del nya kläder å det gillade verkligen mamman ;) Hon växer ju så det knakar vår tjej!

I går var det en röjardag! Vet inte hur många diskmaskiner jag körde... Hihi! Men annars var det lungt å skönt! Kollade på film på kvällen... Det blev män som hatar kvinnor. Bra men hemsk film, hade svårt å sova sen... Hua! Vilka idioter!!!

I dag ska jag jobba lite hemma :) Har fått lite uppgifter från chefen som jag ska klura lite på! Skoj skoj!

Hugo går mer å mer nu! Duktiga grabben!!! Blir i alla fall så att jag skolar in honom den 9/11. 2 dagar efter 1 års dagen. Tror och hoppas att det ska gå kanon!

Nä, dax å försöka göra sig i ordning för en tripp till lokalen om en stund :) Det absolut bästa med vintern är att man slipper fixa håret när man ska i väg på nåt, tex handling eller dagmamman, bara å dra på sig en mössa! ME LIKE!!!!

Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Oooo va roligt! Men dem kunde vänta på dig tills föräldraledigheten är över, alltså? Får man fråga vart det är nånstans?

Jag hoppas så klart att jag får jobbet men jag har ställt in mig på att jag inte kommer få det. Ser det mest som en bit på vägen mot ett jobb. Men, men...man vet aldrig.



/M

2009-10-19 @ 14:49:09
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Maria

Jaha. Va roligt! Helt perfekt att dem öppnar om en månad också. Känns ju som att när man väl får ett jobb är det bara å ta det. När man har barn å försörja så är det inte läga å va kräsen direkt. Lycka till med ditt nya jobb :)

/M

2009-10-19 @ 15:21:16
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Sofia

Tyck om snön min vän,annars uppskattar du inte sommaren lika bra:)

I love winter!!!

Skoter skoter skoter.......i fjällen.....hihihihi...

puss

2009-10-19 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0