Pumpa!

 
I går gjorde Julia å jag en läskig pumpa! Hon tyckte det var jättekul!!! Blev förvånad över att den var så billig! Kostade bara 6.90 kg och våran är rätt liten så den kostade bara 13:- Tände den i går å den lös så fin!

I dag drar vi i väg till bollnäs å hälsar på familjen engelbrektsson. Ska bli kul å jag känner att jag behöver komma hemifrån en sväng. Blir så trött på å bara gå hemma i bland!!!

Nä nu är det dax att gå ner å göra frukost till mina 2 små ögonstenar ( läs: vildar)... Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

ha ha vad cool den blev! Mysigt när Julia är så stor nu att hon kan vara med och pyssla och baka och greja med mamma =)



Hoppas du får en bra dag!



Kramar

2009-10-30 @ 11:52:19
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0