Overall & mobil!

I dag har det shoppats! Mamma kom upp till oss i går kväll å sov över å i dag drog vi till bollnäs i skitvädret. Började med att vaccinera Julia mot "svinis". Så nu är det gjort! Hade himla tur att vi fick "våran" Annelie som gav sprutan! Julia var superduktig! Sen drog vi ner på stan! Köpte vinteroverall åt Julia. Blev en Didriksson, köpte på Lekstugan, dem var 125kr billigare än Intersport! Köpte en brunaktig färg... Letat bild på internet men hitatde ingen! Jättefin är den i alla fall! Sen blev det inte så mkt mer shopping för mej! Fattigråtta som jag är, men min snälla mamma skämde bort mej å gav mej en jättefin randig långärmad top, modell längre som man kan ha till leggings. Superfin! Sen blev det fika på krokanen!

På kvällsidan åkte vi upp till bollnäs igen... Denna gång till Elgiganten å köpte varsin ny telefon. Mitt abbonemang hade gått ut så jag förnyade det å köpte en ny telefon för hela 1 krona... En sån här blev det denna gång...
Nokia 6600i Slide

Fast min är sjusgrå i stället! Riktigt fin!

Nu ska jag ta å fixa i ordning Julias väska för i morgon så hon är redo för en dag hos dagmamman! Go natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Frida

åh va mysigt med en stor mammados! Det behövs ibland =) kramar F

2009-10-27 @ 11:30:32
URL: http://fridahelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ser ut som min mobil eller kanske en modell nyare.. är det en 6600 slide?

2009-10-27 @ 17:28:59
URL: http://lindbergmasalin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja den är väldigt bra, har haft min sen den kom ut i affären så min börjar bli så sliten, men den duger ett tag till =)

2009-10-27 @ 18:24:42
URL: http://lindbergmasalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0