Ockelbo!

Sitter här halvt i koma trots att vi nyss klivit upp! Är rätt trött efter gårdagen. Vi drog till Gävle mitt på dagen med svärfar. Och jag kan bara säga att våran son inte var så samarbetsvillig alla gånger, men i det stora hela gick det skapligt bra ;)

I dag ska vi ta det lite lungt på förmiddagen och på eftermiddagen åker vi ner till ockelbo och stannar över natten! Ska bli mysigt! På fredags ska jag till motorcentrum i ockelbo och lägga om 2 av mina vinterdäck. Så då passar mamma barnen medans!

Å på fredag är det en rätt så stor dag... Då har jag och min älskling varit tillsammans i.... Håll i er... 10år. Helt sjukt fort har dem här åren gått!!! För 10 år sedan var jag 18 å han 20. Snacka om unga... Jag bodde i Ockelbo & han i Knisselbo... Hur vi träffades är en historia för sig som jag inte tänker berätta här... Vi var i alla fall tilsammans i nästan ett år innan vi flyttade i hop... Det året var rätt jobbigt med en massa åkande till varandra. På den tiden så gick jag i skolan i sandviken så vissa mornar så åkte jag ända från knisselbo ner till sandviken på morgon... Är väl ca 10mil ( åkte både buss & tåg)... Det är kärlek det ;) Men vi flyttade i alla fall i hop år 2000, sen har vi hunnit med 3 olika lägenheter inanan vi hittade huset och så har vi ju fått våra 2 underbara barn oxå! Fredagen ska vi nog fira med lite god mat här hemma och sen mys i soffan :)

Nä, tillbaka till verkligenheten! Frukost till vilddjuren! ;)

Ha en bra dag i dimman!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jisses... tio år går fort. För tio år sedan var jag sexton och avundsjuk på dig för att du tagit körkort :P



Hoppas ni får en härlig tio-års dag imorn med mycket kärlek!



Kram

2009-10-22 @ 08:31:28
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Linda F

10ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!HJÄLP!!Jag vet vad vi gjorde för 10 år sen ÅÅÅ Kul hade vi eller hur..??Ta hand om varann och mys på i morgon...Snart får Göran allt dela vårdnaden av dig med MIG!! Iallfall 75% ;-)

Hälsa mamman å pappan

KRAM <3

2009-10-22 @ 11:04:41
Postat av: Frida

Gud va härligt...jag å Lars har varit tillsammans i 10 till sommarn vi oxå. Jag fattar inte....jag var 14 å han 15. Jag bodde ju då i Edsbyn och fy fan vad buss man har åkt i sina dagar. Så höll vi på i lite mer än två år innan vi flyttade till vårat hus.

Helt sjukt när man tänker tillbaka på allt de där å hur man fortfarande håller ihop. Man var ju bara små snorungar då:)

Ha de så mysigt i morron!

Kraaaaam

2009-10-22 @ 11:15:42
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Nina

Åhh jag blev så rörd när jag läste ditt inlägg så det kom en tår.



Kram på er!

2009-10-22 @ 15:35:43
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Mari

Men vad kul :) grattis till er, ja o mattias ha bara varit i lag i 4år vi så vi har en bra bit till 10år..

H en jätte mysig dag imorgon kram kram

2009-10-22 @ 23:17:57
URL: http://frokenguckbackensliv.blogspot.com/
Postat av: carina

Grattis på eran 10års dag :-)

Hoppas ni får en riktigt mysdag och tar hand om varandra!

Jag och Henrik har också varit tillsammans i 10år(i september blev det 10år).

2009-10-23 @ 10:43:06
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: Emma kusin

Och visst ja =) Jag vill jättegärna ha amningskudden! Har önskat mig en sån sedan jag såg hur smidigt syrran kunde "svischa" över Noa från ena sidan till den andra när hon ammade =P Verkar mycket praktiskt!



Kramar

2009-10-23 @ 17:30:34
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Frida

Wow! Grattis! =) Inte dåligt detta! Hoppas ni fick riktigt mysigt!!!

2009-10-24 @ 21:37:43
URL: http://fridahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0