Kväller!

Nu ligger båda barnen i sina sängar... Hugo har ätit välling o bökar runt tills han somnar och Julia har myst ner sig i sängen å kikar på spöket laban på dvd! Den här dagen har varit rätt lång med en lite gnällig Hugo. Tänderna spökar och han har ätit lite dåligt förutom nu i kväll då han smällde i sig fisk & potatis mos! Alldeles innan gnuggade jag in flytande alvedon i tandköttet, kankse därför han kunde äta ordentligt. Stackars liten som har tandvärk, om jag ändå kunde byta med honom... I morgon blir det lite handling av mat inför helgen, annars lungt... Ska även försöka in på Boels ( second and affär) med lite kläder jag vill sälja, har varit dit förut men då har det varit stängt... Stänger lite tidigt tycker jag! Nu ska jag hänga tvätt innan det blir tv-soffan!






Mina älskade!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0