kallt!

Fy sjutton var kallt det var i morse! Var 7 minus i morse vid 5 när jag gjorde välling! Fick snällt skrapa rutor innan vi åkte i väg med Julia på älgjakten! Dem har älgjakt med dagmammorna den här veckan! Sååå mysigt! Är ute hela veckan. Lisbeths man Lasse har gjort ett älgpass som dem leker i och så har dem ett militärtält uppsatt så dem kan gå in å värma sig. Lagar all mat ute oxå på öppen eld! I dag skulle vi få smaka kolbullar när vi skulle hämta barnen! Sååå myspysigt! Å gissa om Julia är trött efter en heldag ute i skogen!

Själv är jag rastlös... Sitter å väntar på att dem ska höra av sig från jobbet jag sökt... I morgon är det en vecka sen jag var på arbetsintervju... Känns som om det kanske är kört... Jaja! Hoppas dem ringer o meddelar snart!

Har inget vettigt att skriva alls... Händer inget skoj just nu! Ska göra negerbollar till julias födelsedag i dag hade jag tänkt... Mer bakning blir det i morgon å på fredag!

Nä, nu ska jag värma lite lunch till lillfisen...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller tummmarna in i det sista:)

Moa skulle ut i skogen idag oxå:) Kallt blir det åt dom...Hör av dig sen, när du får höra ngt.

Kram

2009-10-14 @ 12:00:03
Postat av: cissi

Ja här är det oxå kallt både inne och ute!! burrrr...

2009-10-14 @ 13:10:02
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: kusin Emma

Så spännande med jobbet! Håller tummarna för att det blir ett positivt besked idag!



Kramar

2009-10-14 @ 13:38:34
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad mysigt och roligt att de ordnar sån aktivitet för barnen =)

Super trevligt!

Vi håller tummarna för jobbet =D

kramar

2009-10-14 @ 19:35:22
URL: http://fridahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0