Hinner inte med!

Full rulle hela dagarna här... Å när det äntligen blir lungt på kvällen är man ett vrak! Haha! Fredags tillbringade jag å ungarna i ockelbo. Var ute på en långpromenad å sen så var jag å köpte 2 nya däck till bilen. På kvällen blev det tacos & mys framför Idol!

I går var det barnkalas för hela slanten. Julia hade 7 kompisar här och det var fullt i vår lilla stuga. På kvällskvisten så for vi till Bollnäs å hyrde film.

I dag var vi uppe med tuppen... Kl 6 vaknade Hugo, ingen sovmorgon här inte. Dagen har rullat på, svärfar har varit här å grävt och Göran ahr kört traktorn med fyllning... Håller på å jämnar till lite på ett ställe så vi förhoppningsvis får en carport inom en snar framtid... Själv har jag tagit hand om barnen å stått vid spisen... Nu har jag en potatis, kyckling & bacongratäng i ugnen! Hoppas det blir gott... Mamma & pappa kommer upp om en stund å käkar. Sen sover mamma över för vi ska på stan i morgon. Sen ska Julia få svininfluensa sprutan i morgon har jag tänkt. Lite nervös är jag men hoppas att det går bra!

Ha det så bra så skriver jag mer en annan dag!

Hugo röjer i skåpen

Glad skit med en halv kavel i munnen

Julia på 5 års dagen

Julia blåser ut ljusen

Blev en hel del paket under dagen

Busungarna mina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0