Har provat i alla fall...

I dag har jag och Hugo varit ut till Mo å hälsat på Linda & William! trevligt värre! Var ute på en promenad, sååå skönt! Hugo sov mellan typ 10.50 -12 ungefär, sen så blev det inge mera sovning för honom i dag, tänkte testa hur det skulle gå å ha honom vaken till 19 när han brukar sova i vanliga fall. I vanliga fall sover han middag mellan 9.30-11 tiden och mellan 14-15, men i dag blev det som sagt lite andra sovtider... Det gick så där, han har varit rätt jobbig nu i kväll och slocknade alldels nyss ( 18.30)... Så vi får nog fortsätta med våra tidigare rutiner med 2 sovstunder... Till på köpet har han blivit snorig och lite hostig + att framtänderna i överkäken är på g. Stackars lilla H... Ni vet ju hur karlar är när dem är förkyld åsså tandvärk på det, kan ju inte bli så mycket annat än gnälligt ;) Har gett han både hostmedecin & nässpray å det var inte så värst populärt. Håller tummarna för Hugos skull att han får sova bra i natt! Nu ska jag gå ner å mysa med Jullan en stund innan det är sovning för henne oxå...


Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Såg på facebook nyss att ni fick sova så där i natt =/ typiskt! Kanske du hinner ta en tupplur tillsammans med Hugo i em istället?



Själv har jag sovit helt kasst inatt också. Mina sovställningar är ju begränsade till höger eller vänster sida, med en massa kuddar runt omkring. Men igår tog jag sprutan så inatt var det höger sida -punkt. Gissa om jag är stel idag då!



Ha ha gnäll gnäll =P



Hoppas ni får en härlig dag trots sömnbrist!

2009-10-28 @ 07:16:19
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Anki

Vagnen gick lös på 2400:-. Känner mej mycket nöjd med den. :) hade tänkt skriva nå mer men ser på klockan nu att det är dags att åka och hämta maxen. :)

2009-10-28 @ 13:29:01
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0