Fredag!

Vaknade vid 6.30 nu i morse och frågade Göran om han var vaken... Jo då han var på väg upp... Å bara han satte foten på trappen så knakade det till och då berättade vår lilla son att han oxå minsann var vaken ;) Är såå kul nu efter vi börjat med den hära " 5 minutersmetoden" för då kan han ligga vaken själv längre stunder utan att vi märker det, som till exempel nu i morse, för göran såg att han rörde på sig och grejade i sängen ett tag innan han berättade att han var "vaken"! Det hade inte funkat förut, då hade det varit gallskrik direkt! Å på natten är det lika... I natt har han vaknat ett par gånger, då har jag bara gått in stoppat i nappen, stoppat om honom o dragit igång speldosan å sen gått å lagt mej igen! Duktig grabb! Vet att jag tjatr rätt mycket om Hugos sovrutiner men det har varit grymt jobbigt ett tag!

I dag har jag en del att stå i inför Julias 5 års kalas i morgon! Ska ner på stan å köpa dem sista presenterna å då har snälla svägerskan ( heter d så?!) Cicci lovat att Julia får vara hos dem ett tag, inte så lyckat att han med Julia på leksaksaffärne precis!

Måste baka lite oxå... Gör nog det medans lilleman sover nu på förmiddagen!

Regnar rätt rejält här hemma nu! Är grymt lycklig för att det inte kommer snö i stället! Det tror jag inte min skotertokiga lillebror tycker... Måst försöka få på vinterdäcken nån dag oxå... Usch! Vill INTE ha vinter nu!!!

Nä, nu grälar sonen på mig...

Ett kort från 30års festen! Göran kämpar med en present...

Hugo tyckte duken var riktigt kul å riva i! Sitter i Helenas knä!

Hugo å den jobbigaste presenten ;)

Ännu en present, denna fick han bryta sig in i ;)


Julia & Emma

Hugo mumsar manadriner!

Julia visar hur många år hon blir i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0