Extra barn!

Vid 13 ska vi åka å hämta Julia & Hugos tremänning Emma på skolan! Hon ska vara hos oss i eftermiddag eftersom halva släkten har åkt på begravning nere i Sthlm. Göran gammelfarbror har avlidit... Så det var några bliar som åkte söderut i morse, jag fick dock stanna hemma ( självmant!) o tar hand om barnen! Har nog aldrigt träffat farbrorn nån gång heller så det känns inte så viktigt att gå på begravningen!

Riktigt fint ute i dag men FY så kallt! var nog en 5 minus i morse om jag inte minns fel! Hua! Dax att ta fram vinterkläderna tror jag, men det känns lite tidigt fast i o för sig så är det ju första oktober i dag!
Själv skulle jag behöva ny vinterjacka men det känns inte som om det står högst upp på prioriteringslistan inte... Måste inföskaffa fodrade stövlar till barnen ( i alla fall Julia). Dom ska ha älgjakt snart å då behövs det varma kläder!!!

Nä, göra sig i ordning å hämta Emma strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0