Bilar ska bara funka helt enkelt...

Är rätt less på min bil just nu. I bland så vill den bara inte starta å det irriterar mej så inihelvete! I går till exempel när jag skulle hämta Emma ( tremänning) på skolan... Bilfan startade på 2:a försöket här hemma, funderade lite om jag skulle byta bil när den fjollat men jag åkte i alla fall... När vi skulle hem startar den inte, eller jo den går i gång och går upp i varv men sen bara dör den! Grrr!!! Testade säker 10ggr innan jag ringer å hör om nån kan hämta oss. Fick tag på Arne å han skulle åka på en gång, och när jag lagt på luren så testar jag en sista gång å då startar bilhelvete...
Vettetusan vad som e fel!?

I alla fall så ska jag å barnen upp på stan i dag, får väl se hur det går... Håll tummarna för mej ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Så där brukar alla våra bilar hålla på. Speciellt den vi har nu, den har mycket konstiga saker för sej i bland.

2009-10-02 @ 10:05:47
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Cicci

Man blir rätt handikappad när man inte kan lita på bilen... Hoppas den lyder när ni ska ner på stan ;)

Kram/Cicci

2009-10-02 @ 11:51:31
Postat av: emma

hehe, ja och jag tyckte inte de va längesen du fick hugo heller å ja satt me magen i vädret :-)

Jaaa.. pengarna kom in för nån dag sen så det är bara att komma förbi! Annars kan jag ta mig en tur förbi hällbo om du är hemma på bara, ska upp till bollnäs imorgon till exempel :-)

2009-10-03 @ 22:50:18
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0