11 Månader


I dag är vår lilla kille 11 månader! Tiden går fort, alldeles fööör fort om ni frågar mej! Full rulle på honom heela dagarna! Röjer å river i allt! Älskar att leka med bilar och att vara i storasysters rum! Har börjat försöka få ordning på stöket vid nattningen och på nätterna å i går gick det över förväntan! Somnade efter en halvtimme av mycket gråt, vaknade vid 23 men somnade om efter lite omstoppning och sov vidare till kl 6.30! HELT OTROLIGT SKÖNT!!! Var tvungen att säga till Göran att gå in å tittade om han andades! Hoppas det går lika bra i kväll!

I morgon ska jag på jobbintervju! Spännande och otroligt nervöst, men samtidigt kul å förhoppningsfullt!!!

Nu ska jag å Hugo gå ut i finvädret en sväng!

Gårdagens tokigheter ;)

Nån som vill ha lite däck?!

30 åringen! Visst ser han gammal ut ;)


Kommentarer
Postat av: S

2009-10-07 @ 21:51:20
Postat av: Sofia

Jag håller alla min tår och fingrar för dig gumman!!!

Kan du inte skriva el höra av dig, så jag får höra hur det gick?

Natti natti

2009-10-07 @ 21:53:04
URL: http://fialiamfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0