Torsdag!

I dag är det lunga puckar här hemma, i alla fall nu på morgonen! Skönt! Har ju inskolning denna vecka men Lisbeth är ledig i dag så då får barnen oxå vara lediga! Inskolningen går jättebra! I går lämnade jag Hugo för fösta gången i 4½ timme och det hade gått galant, i och för sig hade jag inte trott nåt annat heller eftersom han redan känner både barnen & lisbeth ( gammelfaster) bra redan. Hugo hade både sovit och ätit mat å det var inga problem. I morgon ska jag lämna honom igen och då ska inte Julia vara där heller utan hon får lite mammatid med mej!

I dag på eftermiddagen bär det i väg upp till Bollnäs för att hämta mamma på tåget sen ska vi på Wåhlstedts å fota barnen! Kul! Sen kommer pappa upp å hämtar mamma på kvällen och så tror jag min morfar oxå skulle hänga på. Dom har inte grattat Hugo än så då passar vi på i kväll i stället!

Just ja! I förrgår var min älskade storebror hem hit å hälsade på! Har inte träffat honom sen i februari på Hugos dop. Björn bor nämligen i Boden... Lite långt att åka bara så där över dagen. Men nu har han varit hemma med flickvän å vovve några dagar så vi har hunnit träffa dem!

Assar och Hugo blev kompisar

Björn & Julia ( julia har fått hela handen full av hundgodis!)
¨
Julia busar med assar


Josefine, assar, björn & Julia

Just ja! I går åt Hugo själv! riktigt duktig var han, förut när han provat har han bara kladdat men i går gick det jättebra!

Duktiga killen!
Nä nu ska jag bädda sängarna ( ovanligt,men brukar göra det när vi ska få främmande ;) ) och sen lär vi väl kankse klä på oss, sen måste jag filura lite på vad barnen ska ha för kläder på sig på fotograferingen oxå!

Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Skönt att höra att det går bra hos dagmamman! Fast det förstod jag att det skulle göra. :) Vet du nå hur du jobbar till veckan? Tänkte om du hade lust att ses om det passar nån dag? Fredag var jag visst ledig. Resten jobbar jag. Kram

2009-11-12 @ 10:33:12
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Marion

Hej!



Ja, det känns bra att dom kanske hittar varandra efter "alla" år :)



Ja, jag har faktiskt fått jobb ;) En timanställning. På Anthill ;) Så jag kom inte härifrån. Men det känns bra med det, och timmar passar nog mig bättre som söker jobb på sidan så kan man "bara" kliva av om det skulle vara så.



Kram

2009-11-12 @ 13:00:22
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Marion

Glömde skriva att det var kul att se att det gick så bra för Hugo hos dagmamman! :) Det där kommer gå galant. Märktes ju att han var mycket framåt när ni var och hälsade på också, så det är nog kul för honom det där :D



Kram!

2009-11-12 @ 13:03:03
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Cissi

Å vad duktig "min" lilla kille är å äta alldeles själv:O)

2009-11-12 @ 21:12:57
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nä Catta tyvärr du får inte mitt lösen om jag låser bloggen!!!!!! :O) hahaha lipar

2009-11-13 @ 20:29:42
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0