Tisdag... Eller!?

Satt just å funderade vad det är för dag i dag... Trodde först måndag men kom fram till att det var ju faktiskt tisdag... Dagarna rullar på sjukt fort! Om 2 dagar ska ALLT vara klart på jobbet... Eller vi har bara i morgon kvar liksom, för på torsdag är det fest nr1 = taklagsfest för alla som jobbat med bygget! Ska bli jättekul men fruktansvärt nervöst... Hinner vi?! Ja visst fan hinner vi klart! Men det är nog på håret om jag säger så! I dag har vi i alla fall börjat laga lite mat! Härligt å skitkul!!!

Just nu är jag i koma känner jag, vill inget, hör inget och fattar inget.. Ungefär så känns det... Trött är bara förnamnet! Minstingen har somnat, den större springer fram å tillbaka mellan mej & hennes rum just för att förhindra att hon somnar...

Nu ska jag få dottern i säng och inom nån timme sussar jag nog oxå sött i min säng!

Uppdaterar efter helgen!!! För innan dess har jag antagligen varken tid, ork eller lust!

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Förstår att ni/du har det fullt upp och att du är trött och inte orkar med mer än hemmet och familjen! Krams

2009-11-24 @ 20:08:16
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Emma kusin

Oj oj förstår att du är trött om kvällarna. Måste gå åt mycket kraft till nya jobbet nu! Men gud vad roligt att få vara med och starta upp något nytt från början =D



Lycka till med fester och invigning och allt sånt nu!



Kramar

2009-11-24 @ 21:38:19
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Nina

Härligt Catta!



Ja lägg nu alla onödiga måsten på hyllan ett tag (sånt som man hinner med när man är hemma hela dagarna) och njut av ditt nya jobb och familjen.



Kramar

2009-11-24 @ 23:04:56
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vad spännande med nya restaurangen!

Är så himla nyfiken på hur det kommer se ut och på maten!! Det ser ju jättefint ut när man åker förbi ;) Men jag förstår att du känner dig trött, det känns jobbigt (men även kul såklart) när man börjar jobba efter en lång ledighet. :)

Kram/Cicci

2009-11-25 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0