Söndag!

Ska snart gå ner å kika på reprisen av IDOL. Missade typ halva i fredags pga Hugo. Han vaknade å hade ont i munnen å var sååå ledsen! Så natten mellan fredag & lördag var allt annat än kul! Men natten i natt har varit riktigt bra!!!! Hugo vaknad vid 1 för lite omstoppning sen sov vidare till6, fick välling sen vaknade vi 8! UNDERBART!

I går var det lungt! Lotta, Pär & Axel kom upp å fikade på fm. Sen drog jag ner på stan å storhandlade & tankade lite! Vips så var 1500:- borta!!! Var även in på Kappahl å köpte ett par svarta brallor att ha på jobbet!
På eftermiddagen kom mormor & morfar å fikade lite! Kvällen avslutades med varma macor och film ( vi hade i alla fall tur med vädret. Igen.) Rätt kul film!

Alldeles nyss drog Göran i väg, han å hans brossor skulle till söderhamn för att åka gocart! Bara LITE avundsjuk!!! 

Trivs i alla fall jättebra på jobbet!!! Trevliga arbetskamrater men sjuk mycket att göra nu innan invigningen till helgen!!! Skruvade stolar häromdagen så tummen värkte! Sen är det mycket städning & diskning! Men fint blir det!!!!

Tråkigt inlägg, men det händer inte så mycket i mitt liv just nu förutom jobb, lämna barn osv.

Går finemang för lilleman hos dagmamman i alla fall! Han trivs! Men båda barnen är riktigt trötta på kvällen!!! Å jag med kan jag säga!

Ha en fortsatt bra söndag!!! Nu blir det idol & godiset som blev kvar från i går! *GILLA* 


Kommentarer
Postat av: L

Skönt att du tycker jag är trevlig ;-)

2009-11-22 @ 20:07:12
Postat av: Catta

Ja du är så trevlig så fransson!!! Hehe!

2009-11-22 @ 20:12:52
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du är snäll du=) Ni har ju så mysigt och fint ni oxå i erat hus oxå!!

Krams

2009-11-22 @ 20:45:50
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Marion

Tack för lycka till:et :) Det gick ganska ok att jobba. Liten update finns på bloggen :)



Skönt att du trivs och tycker att det är kul på jobbet :)



Jobbigt med barn som vaknar på natten och har ont i munnen :( Har inte mycket erfarenhet av barn, men när jag passat barn som håller på att få tänder (för jag antar att det är det som händer med Hugo?) så är dom ju otröstliga! Usch så tråkigt.



Kram

2009-11-23 @ 11:39:18
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Emma kusin

Gaah äntligen lyckades jag lista ut hur jag skulle skriva användarnamn och lösenord, jag kan ju inte vara den skarpaste skeden i lådan helt enkelt ha ha =P Med en stor bokstav på Catta gick det ju bra!



Hoppas du haft en bra dag på jobbet idag då. Själv har man vart hos barnmorskan och konstaterat att allt går som det ska och alla värden var fina "phew" ;-)



Kramar

2009-11-23 @ 20:12:04
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0