Snö...

Kikar jag ut genom fönstret så ser jag snöööö!!! Fast inte så mycket! När jag väckte Julia i morse så sa jag att hon skulle titta ut, jag mamma jag ser att det har snöat sa hon, men det är inte så mycket att man kan göra snöänglar sa hon med en suck...
Jag hoppas faktiskt att det kan komma lite till så det inte blir lika mörkt å grått ute... Man blir så deppig å trött av det här grå, mörka & kalla vädret!

Var å tog sprutor på lilleman i går... 2 st, en i vadera lår. Gick väl bra, han grät lite men det gick över snabbt, var läkarbesök oxå, och allt såg bra ut tyckte doktorn. Vägde och mätte, Hugo hade gått upp 25gram, hahaha! Inte mycket, men min vilde gör ju inget annat än härjar runt hela dagarna så det är nog inte så konstigt ;) Han hade vuxit 1.5cm i alla fall. Så nu ser siffrorna ut så här: Vikt 11245gram 78cm lång 48.5ch huvudomfång.

I går kväll var lilleman jättegnällig och inget var bra ( inte vanligt...), hade även lite feber. Antar att det var sprutorna som gjorde sitt. Så vid halv 19 fick han en alvedon & en flaska välling sen sov han till kl 5 i morse för att sluka en till flaska välling och sen sov vidare till 7. Var varm nu i morse oxå så han fick en till alvedon. Nu håller han på å härjar i sitt rum.. Ska ta å gå ut en sväng om en stund så han får sova å jag ska försöka städa lite här hemma inför 1års kalaset i helgen. Sen måste jag i väg å handla lite oxå. Vette tusan vad vi ska äta i kväll... Nån som har något tips?! Vad ska ni äta i kväll?!

Mina grabbar!

Hugo håller balansen ;)

Jag & min goa tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0