PIPPI HUS!

Har bestämt mej för att Julias Pippi Hus & alla figurer ska säljas, hon leker inter mer med dem och jag känner inte för att ställa undan dem till Hugo...
Så därför tänkte jag att jag testar att sätta ut grejorna här först, är det ingen som är intresserad så slänger jag ut dem på blocket om några dagar!

Huset har en säng med sängkläder & ett bord + 3 pallar. En stege att ha inomhus & en stege upp på taket. Äppelträdet ingår oxå!

Huset är gjort i trä och rätt rejält tycker jag! Taket går lätt att ta av så det går lättare att leka!
Dörrarna går oxå att öppna.

Dessa figurer ingår. Poliserna, prussiluskan, pippis pappa, tjuvarna, lilla gubben, herr nilsson, tommy, annika & Pippi

Säljer alltihopa för 400:-

Perfekt Julklapp tycker jag!!!


Kommentarer
Postat av: fnyz/Hanna

jag är intresserad :-)



bor i voxsätter så det är itne så långt ifrån heller tror jag. är det fint skick på figurerna?

2009-11-13 @ 17:53:23
URL: http://fnyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0