Jobb!

Nu har jag kommit ur mammaledig bubblan och börjat jobba! Riktigt kul att komma hemifrån, riktigt kul att få vara med å köra i gång en ny restaurang med allt vad som hör till och riktigt SLUT när jag kommer hem! Haha! Men allt är superkul verkligen å det går superbra för barnen hos dagmamman! Klart dem är trött på kvällen efter en hel dag, konstigt vore ju annars!

Nu är jag så gruvligt trött så snart så ska jag sova, nu dag i morgon och förhoppningsvis massor att göra!!!

Tror bloggen kommer att få lida lite nu i början innan jag kommer in i allt å får rutin på vardagen!

Ha det så bra alla mina vänner!!! På återseende snart!!!

Och angående lösenord på bloggen... Kommer att fixa det snart å alla ni som lämnat kommentar kommer självklart att få fortsätta läsa! Blir sååå glad att det är så många!!! Tar tag i det när jag hinner!!!


Kommentarer
Postat av: Marion

Vad skönt att det går så bra för dig och barnen, grattis till er alla! :D

2009-11-19 @ 10:59:07
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja det är jätte kul att du fått jobb! Men jag saknar dig så i telefon luren om dagarna, det är alldeles tyst här hemma nu förtiden snyft Jag har riktigt Catta abstines den här veckan känner jag!:O)

2009-11-19 @ 14:17:15
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag har ju själv lagt ner bloggandet men brukar kika runt på andras ibland. Om jag får vill jag gärna fortsätta att läsa din.

2009-11-19 @ 16:42:46
Postat av: jenny a

jag vill jättegärna fortsätta läsa!

2009-11-19 @ 17:50:04
Postat av: fnyz/Hanna

hej ja jag är jätteintresserad av pippihuset fortfarande! kanske jag kan komma och hämta det i helgen? nu har ajg angett min mail här i kommentaren kanske du kan maila över mobilnummer och vägbeskrivning? är ju ltei bunden till lilltösens sovtider m.m.



2009-11-20 @ 21:15:57
URL: http://fnyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0