Vilken Underbar HELG!!!

Började i fredags med att Cissi o jag var ut å åt för att efter det åka på tjej mässan på scandic! Å va härtligt vi hade det... God mat åsså fick man strosa runt å kika på mässan i lugn å ro! Det enda dåliga med fredagen var väl att min pärla ( bilen alltså) vägrade starta på fredagkvällen! Helt DÖD! Men tur var så kunde Cissi komma å hämta upp mej!

På lördagen var vi ute lite i finvädret, barnen å ajg gick till hällboboa å köpte lite godis medans Göran försökte få fart på bilen, vilket han lyckades med, tror det var batteriet.. Men nu går den igen! Peppar peppar!
På kvällen var vi bjuden till Sofie o Axel på mat! Fick en jättgod köttgryta o ris. Tuvärr blev vi inte kvar så länge pga att våran lilla son är helt galen på kvällen å vägrar somna nån annanstans än i sin säng... Så vid halv 8 var vi hemma igen å Hugo blev nöjd ;-)

I går så blev det Pulka dag för hela slanten! Farmor har en rejäl backe bakom huset! Å GUD vad skoj vi hade!!! Blev lite korvgrillning o sånt oxå! Å allt blev ju kanon när det var såååå underbart väder ute! Hugo sov å var nöjd! Vaknade till o fick ersättning i vagnen. han tyckte det var lite soligt, han har ju knappt aldrig sett solen ju! Solen är ju inte framme så värst mkt på vintern...
På söndagkvällen var vi å garttade Jimmy i efterskott! Men blev tidig hemgång då med på grund av en galen unge... Hehe!!!

I dag har vi varit ner på BVC å vägt å mätt hugo. 8035g o 66cm lång! Växer som han ska nu! Han passade även på att glänsa lite för anneli o vände sig från rygg till mage 3 gånger under tiden vi var där! Hon var mäkta imponerad! Hihi!
Sen bar det av in på kvantum för att storhandla för veckan! Mkt mat blev det!!

Nu sitter jag här å ska mata Hugo lite snart å sen ska jag försöka städa lite! Kommit efter med det nu i helgen när det varit så fin väder!!!

Bjuder på lite bilder från förra veckan!

På cissis kalas förra helgen!

Hemma hos Torbjörn o Nina! Lilla Edla i mitten! ( hoppas de e okej att jag lägger ut en bild på henne Nina?!)

Syskonen Westlén

Hugo har redan börjat ha flickor i sängen ;-)

Gjorde en liten söt snögubbe i fredags!

Kommentarer
Postat av: Nina

Helt ok, är bara roligt!

2009-03-16 @ 12:36:25
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Kusin Emma

Tack så mycket :)

Jobbet är i Söderköping, det tar ca 20 min med buss att pendla från Norrköping, så jag är jättenöjd!

Är allt bra med familjen Westlén?

2009-03-17 @ 09:27:55
Postat av: Emma

Vilka mysiga bilder på ungarna! :-)

Ja jag vet, varit superdålig på att ens fastna på kort under dessa 9 månader! Men din kommentar gjorde så de blev fart på gubben iaf ;-) Dock är de på egen risk man tittar för just nu känner man sig allt annat än vacker! hahaha.. :-)

2009-03-17 @ 20:17:14
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0