Tjejmässa i morrn! Jihooo!!!

Japp i morgon ska jag på tjejmässa på scandic! Ska bli skit kul! Det var Cissi som kom på den braa idén att vi skulle gå! Ska bli jätteskönt å mysigt å komma hemifrån lite å bara vara en kväll! Vi ska gå å käka lite mat på spicy cow först! Mmmm Mums! Så nu ser jag fram emot morgondagen! Julia & Hugo får stanna hemma med pappa o dom skulle mysa å käka godis... Inte Hugo då men han får väl lite ersättning han i stället ;-)

I dag har Cissi o Linn varit å hälsat på! Sååå kul med sällskap! Vi var ute på en lite promenad i finvädret! Synd att det blåste lite kallt! Sen när jag skulle hämat Julia så gick jag till Lillvik där dagmammorna var, så jag har fått mej lite motion i dag! Bra!!! Det behövs om det ska bli nån bikini i sommar... Egentligen bryr jag mej inte så himla mycket om hur jag ser ut men det är ju alltid skönt å slippa några extrakilon... Har fortfarnade några envisa kilon kvar... Men det är inte sån himla brådska.. Hinner.... Hihi!

Nu sover båda våra goskitar! Hugo somnade 18.40, han var sååå trött! O julia somnade för en stund sen! Så nu är det lungt å skönt! Göran kollar på tv o jag sitter här och om en stund så byter vi nog.. hehe! Så brukar det vara här hemma om kvällarna!

Nu ska jag kika runt lite på tradera å på lite bloggar sen blir det lyxfällan kl 21! Sen natta!

Ha de bra allihopa!!!!

Mina gofisar kollar på tv!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja de är sjukt va fort de går när de är små! Elton kommer bli jäääättestor nu när pyret kommer, ja som tycker han är min lilla bebis fortfarande! :-)



ja å fredrik brukar byta av varann vi också! haha.. sådär lagomt trevliga! ;-)



Guu va skoj me tjejkväll! Å de är ju så himla gott på spicy cow! avis ja blev :-)





2009-03-12 @ 20:34:46
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Frida

Fan vad kul med tjejmässa:)

Ha de bra!

2009-03-12 @ 20:52:45
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0