Tisdag!

Lilleman är fortfarnade krasslig, men jag tycker rösten har blivit lite bättre än i går, skriket låter lite vassare å inte lika hest. Men han matvägrar fortfarnade... Får truga i han lite mat titt som tätt. Det går så där...

Göran har oxå blivit krasslig å jag känner mig inte heller helt 100. Och Julia hackar lite hon med men hon är pigg som en lärka! NÄR ska vi bli friska allihopa?! Mitt hem håller på å förfaller! Snart kommer väl "rent hus" och städar åt mej! Haha! Är så svårt å få nåt gjort när hugo är så gnällig o jag brukar ju alltid städa när han sover ute, men det får han inte nu för mej, tycker att hostan ska ge med sig först!
Nu ligger han i våran säng o sover... Å jag ska nog gå ner å försöka få lite gjort! Plocka in disk i maskinen å vika tvätt o köra i gång en ny maskin! Jihooo va roligt!!!

En rolig grej som värmde mitt hjärta i går var när julia skulle sova så sa hon att hon skulle viska en sak...
Väsande i örat säger hon - Du är bästa mamman i hela världen!
Då smälter man! Min gotjej!

Sen så tror jag att min dotter tittar på för mycket reklam på tv och att vi lyssnar lite för mkt på radio här hemma! Vet ni vad Julia går å sjunger här hemma?!
- 118 800 världens bästa nummer upplysning via telefon å sms.... osv...

Stackars barn!!!

Over & out


Kommentarer
Postat av: Anki

Vi har ingen tv här hemma idag! Är nå strul med digitalmottagaren. Och man känner vad men får abstinens. ;) Jag som ville se våra bästa år! :) Men jag får vänta med att se på tv till Andreas kommer hem.. Kul!



Krya på er! Kram

2009-03-24 @ 11:58:08
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Haha va söt hon är då:)

Ha en bra dag!

Kraam

2009-03-24 @ 11:59:18
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det måste verkligen ha värmt i hjärtat att få höra det!



Krya på er!

2009-03-25 @ 09:56:00
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0