Storhandlat!

Nu på förmiddagen har jag o Hugo varit ner till ICA Kvantum å storhandlat för veckan! Så skönt å få det gjort o slippa tänka på VAD vi ska äta för mat i veckan! Matlistan skrev jag i går å även inköpslistan så jag visste vad jag skulle handla, men som ett stort pucko jag är så glömde jag givetvis inköpslistan hemma men vilken himla tur att man har lite minne kvar! Kom i håg allt jag skulle handla! Blev riktigt imponerad kan jag lova!!! O det var inte bara 3 saker jag skulle handla heller! Notan slutade på nästan 800kr.

Nu ligger sonen ute o sover en stund o jag passar på å kika lite på datorn!

I fredags så rullade Hugo sig från rygg till mage! *stolt mamma*!!!!

I lördags var vi på kalas*2 o det var jättekul! Fick ju träffa lilla Edla oxå o hon var så gullig! Hugo blev en gigantisk jätte brevid henne!!!

I går hade dagmammorna ordnat en familjedag vid Lillvi ( badet här i hällbo). Vi grillade o åkte massa pulka o madrass! Jättekul o lyckat! Hugo sov sig igenom hela alltihopa!!!

Vart en lite snabbuppdatering i alla fall! Ha det bra å sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Frida

Japp jag vet vart hon bor:) Får se om jag får med mej nån. Ses!

2009-03-09 @ 17:25:25
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0