SJUKSTUGA!

Orkar egentligen inte skriva men gör det en snabbis ändå! Hugo är sjuk, hosta, slem i halsen, feber å hes! Blev en tripp till akuten i natt, läkaren trodde lite på falsk krupp men var inte säker, fick med oss bricanyl hem, å det hjälpte tycker jag. Dagen i dag har varit dryg, gnällig son ( fast ändå rätt pigg) och orolig mamma som försöker få sonen att äta... Hua! HATAR när mina barn är sjuk! Julia är också rosslig... Hostig, men pigg i övrigt! Så hon får åka till dagmamman i morgon så jag får försöka vila lite. La mej vid 3 i natt o sov några oroliga timmar tills kl 8 då det bara var att gilla läget å gå upp! Hugo o jag sov en sväng på em i dag, 45 min bara men väldigt välbehövlig, Göran å Julia var på apoteket o handlade lite förnödenheter så det var lungt ett tag!

 Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sen lite tv-tittande innan sängen! Man vet ju aldrig hur natten blir!

Usch vad jag tycker synd om mej själv just nu å självklart tycker jag synd om min lilla prins oxå!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de är verkligen hemskt när barnen e sjuka! Hoppas han piggnar på sig snart, förstår om du är slut!! kram

2009-03-22 @ 21:45:27
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Anna

Falsk krupp eller lätt krupp fick Isak också men han var lite äldre om jag inte minns fel så var det när han var runt året men då hade han varit sjuk länge från september. och antagligen så var det förkylninsastma hela tiden. Nu ska även Jacpb utredas för det. Men vi han med ett akuten besök med Isak innan han fick medecin. När jag ringde svrg så var hans andning ytlig och jag hade panik. resan till akuten gick i 130 och med hjärtat i halsgropen.



Kramar

2009-03-22 @ 22:21:31
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Nina

Usch låter inge vidare...Jobbigt när de små oskyldiga blir sjuka. Tänker på er!



Kram

2009-03-23 @ 01:35:19
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Åh hoppas han o Julia kryar på sig snart!

Tänker på er/ Kramar

2009-03-23 @ 07:41:57
Postat av: Anki

Usch! Fy vad läskigt! Min största mardröm att barnen slutar andas.. Hoppas han blir frisk snart! Vi hörs! Kram

2009-03-23 @ 10:44:07
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0