Monday!

Oj nu var det ett tag sen jag skrev ser jag! Nu är det slut på sjukstugan i alla fall! Sååå skönt! Hugo är pigg o äter bra, mycket bra, verkar som om han håller på å äta igen det han missat oxå! Så nu är jag glad! Lite hosta o snörvel har han kvar men det får man väl leva med halva vinter skulle jag tro...
Sist jag skrev var i onsdags... vad har vi gjort sen sist då?!

Fredags...  Anki kom hit med barnen å hälsade på! Kul! Julia var glad att ha någon å leka med o Nathalie o hon lekte som bara attans o Hugo o Maxen lekte på sitt vis... Hihi... Maxen låg å sög på Hugos tå... Haha!

Kortet är lite suddigt,, vi hade varit ute å kameralinsen hade blivit immigt, men tycker kortet var så fint!
Kvällen blev lugn! Lite lets dance o chips blev det!

Lördag!
Hugo vaknade vid 6! Gaaa! Vill inte gå upp så tidigt men det gjorde jag mest pga att han inte skulle väcka storasyster med sina glädjetjut. Så vi gick ner å satte oss vid tv o kollade på lilla huset på prärien! Lite nostalgisk blev jag! Kollade mycket på det när jag var lite! Göran vaknade oxå o kom ner till oss! Julia sov till halv 8!
G hade besiktningstid på Audin kl 12, så vid halv 10 drog vi mot bollnäs för att först titta lite på nya karlssons. Rolig affär men sååå himla STOR! Var in på dollar en sväng oxå. Hann med ett besök på MAX oxå innan vi besiktade bilen som rullade rätt igenom utan några anmärkningar! Nöjd sambo kan jag lova.
Drog i väg hemåt o donade lite, senare på em så åkte vi till farmor o hälsade på, kom inte hem förräns det var läggdags för barnen! Kvällen slutade med robinson o lite godis!

Söndag!
I går så åkte vi till farfar i Flugbo o grillade lite korv o  varma mackor i mackjärn! Mums! Julia o kusin morgan åkte lite skoter med farfar! Mycket uppskattat!

Kusinerna BUS!

Populär farfar ;-)

Hugo i vagnen! Var rätt nöjd mest hela tiden!

I dag har vi ( G, H & jag) varit i bollnäs å gjort av med massa pengar... Julia var hos dagmamman å lekte hon!
Har handlat mat, kontorsstol, förvaring till Julias garderob. Göran vart ledig halv dag i dag å det händer ju inte så ofta så det var kul!

Sitter å väntar på att min kompis Lotta ska ta å åka in på bb nån gång... Hon hade tid den 20 mars så hon är rätt less nu kan jag säga, stackars henne!

Lotta, julia & Hugo

Nä nu sitter Hugo å gnäller i knät... Ska roa han lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och så är de ju Linda`s födelsedag i dag..Morsan !!!De brukar ju inte du glömma :-)

2009-03-30 @ 20:36:19
Postat av: Kusin Emma

Åh har Lotta tid nu, jag trodde det var senare, vad spännande!



Jag blir också nostalgisk av Lilla huset på prärien :P Kommer du ihåg att Björn brukade reta oss och kalla det för Lilla tältet på åkern? Ha ha



Jättefina kort gumman! Så roligt att få se hur ni har det och hur barnen (mest Hugo kanske) växer =)

2009-03-31 @ 09:15:12
Postat av: Carro

Vilket fint kort på Julia och Morgan :)

2009-04-01 @ 17:52:08
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0