Måndag!

Natten har varit rätt bra. Hugo somnade vid halv 20, vaknade vid 23 o åt lite sov vidare till kl3 å åt lite, fick även rensa näsan på lite snor, inte uppskattat kan jag lova... Vid 6.15 vaknade Julia, sen var hela famlijen vaken ;-) Hugo vägrade äta när jag försökte ge honom... Suck! Pratade med Annelie på Bvc som lugnade mej lite! Jag är såå himla rädd att han ska bli uttorkad, men hon sa att det inte var ngn fara med det, för han äter ju, fast inte lika mkt. I alla fall så gav jag honom en alvedon o så skjutsade vi i väg Julia till Lokalen o när vi kom hem igen så åt lilleman 100ml till in stora lycka!
Nu har han nyss vaknat å nu ska jag föröka få i honom lite käk igen! Ett evigt duttande med maten! Men han är då pigg å glad i alla fall min lilla fis! Sitter här brevid i baby sittern å pratar med hes röst ;-)

Kollade på en rolig film i går kväll i alla fall! Patrik 1.5 hette den! Helt klart sevärd tycker jag!!!!

Kram på er å tack för alla snälla kommentarer!!!!

Gofisen!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att han är piggare. =)

2009-03-23 @ 12:45:04
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Kusin Emma

Vad skönt att han verkar må bättre :)



Jag gillade också Patrik 1,5. Ha ha jag satt och snyftade på slutet, mjukis som jag är, men till o med K fick en tår i ögonvrån tror jag :P

2009-03-23 @ 13:36:07
Postat av: Nina

Skönt att han är på bättringsvägen...



Kram

2009-03-23 @ 16:12:44
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Marajsan

Hejsan! varit lite dåligt bloggande för min del nu suckar få ta tag i det ikväll kanske. Trökigt att ni varit sjuka, samma här i ca 1mån ha casper varit sjuk o nu när han är frisk så är de nattis tur då suckar.. verkar aldrig ge sig denna förkylning.. Bra annars då? någorlunda de knallar på här :) Hoppas ni får en trevlig dag o krya på er kram kram

2009-03-24 @ 09:26:43
URL: http://marajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0