Katrinplommonpure!

Fy, det smakar inte så värst gott tycker jag, annat tycker min son som verkar ÄLSKA det! Hihi! Har fått det tillsammans med gröten i dag, mest på grund av att han är lite hård i magen! Å gröten slank i bättre den också!

Solen lyser som attans ute o vi ska ta oss ut i finvädret bara vi fått i oss lite lunch! Känns som om det är eftermiddag snart, Hugo vaknade före 6 i morse o Julia kom kvart över 6! Suck! Där får man för att man lägger dem tidigt! Men det är svårt å hålla Hugo vaken till efter 19. jaja! jag uppskattar faktiskt att ha lite egentid på kvällen i stället för att sova på morgonen! Bara att gilla läget!


Mina gofisar myser i Julias säng just nu!

Så här härligt hade Julia & Morgan det i söndags!

gjorde en liten myshörna i Hugos rum i går.

Glad killen

Mammas princessa!





Kommentarer
Postat av: Anki

Fina bilder! Jag tycker inte alls om att kliva upp tidigt jag. Men i morse kunde jag inte somna om efter halv 7. Maxen sov till efter 8.. Kul.. Nathalie kom väl upp vid kvart i 8 hon. Riktiga sjusovare mina barn. :) Men då får man inte äldsta i säng förrän 20-21 tiden.. Hoppas ni har haft en bra dag så får vi höras och ses snart! Kram

2009-03-19 @ 15:11:20
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hehe:) men vi har skit väder:/

Kraam

2009-03-20 @ 16:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0