Va fanken gör jag uppe nu?!

När jag vet att jag antagligen får gå upp runt 6-7 i morgon... Men min lilla fritid är ju typ nu när mina älskade skitungar sover! Har lagt ut några annonser på tradera. Försöker sälja undan lite urvuxna kläder!

I dag drog vi ner till Ockelbo hela familjen! Skönt å komma "hem" lite! Fick grillad fläskfile ( som i och för sig jag fick grilla) och färsk potatis! Mumma! Kom hem vid 20 ungefär och då hade ju givetvis lilleman sovit i bilen så han var ju skitapigg när han egentligen brukar somna vi den tiden men han somnade för en stund sen efter en flaska välling! Bra sömnmedel kan jag säga!

Nä nu måste jag försöka masa mej dom sista meterna in i sängen å sova lite! Förhoppningsvis så tar kanske lilleman sovmorgon i morgon men ANTGLIGEN inte... Hihi! Julia är det inget problem med, för vaknar hon tidigt så går hon bara ner å kör i gång tv:n! Mammas duktiga stora tjej!


Hihi! Man kan ju inte vara glad jämt ;-)

Men nu e jag glad :-)

Syskonmys! Om ni undrar vad det är för svart Julia har i munne så är det lakritskola! Haha!

Förästen?! Ingen som behöver en babysitter! Billig!!!!

 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha det kan inte vara så att hon har fått snus av pappa då?=) Han var lik Göran på första korte tycker ja:-D typisk killar att vara så där arg=)

Kram

2009-06-07 @ 07:47:57
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Lucas är också duktig och slår igång tvn själv! himla skönt!

De kan vara segt att komma i säng om kvällarna ibland, man vill ju gärna ha den där stunden för sig själv och varva ner och de är ju som sagt den lilla "fritiden" man har :-)

Va söt han är lilla hugo!

2009-06-07 @ 09:02:16
URL: http://hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0