Soffliggare!

Jag som skrev så stort i går att jag skulle rösta... Att jag inte hann är en dålig ursäkt... Ska jag vara ärlig så ORKADE jag inte... Å då så är jag en äkta soffliggare! Dessutom så har jag ingen aning om hur jag skulle rösta... Jaja... Jag röstade inte i alla fall!

I går var det full rulle nästan hela dagen. Julia å jag bakade både äppelmuffins o kladdkakemuffins! Mums! Sen så bar vi in ved o jag klippte gräset m.m. En riktig ute dag blev det! Skönt!
Lagade även lite hemmagjord barnmat till finsmakarn i familjen... Burkmaten duger inte till honom! Men mammas mat slank ner den...

I dag har vi varit på Bvc! Å jag blev förvånad! Hugo hade gått upp riktigt bra! Väger nu 9515g och är 71,5 cm lång. Allt såg bara bra ut!

Sen bar det av ner på lindex å inhandlade lite grejor. Stundar ju student här framöver å Julia behövde ett par nya leggings! O även jag köpte ett par till mig. Ett par cerisa! Hihi! Har både en svart klänning o en tunika å då känns det så tråkigt att ha svarta leggings till så jag tänkte att den skulle bli en liten färgklick med ett par cerisa. Hoppas bara jag törs sätta på mig dem!
Hugo fick en skjorta å en keps.
Var in på hemköp en sväng på hemvägen å handlade... Har sån ide torka till matlista den här veckan!
Men ska försöka hitta på nåt i alla fall!

Måndag: Köttbullar & makaroner
Tisdag: Chili con carne & ris
Onsdag: Pannkaka
Torsdag: Smörgås tårta! Ronny tar studenten!
Fredag Grilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0