Mat var de ju oxå!

Vet inte alls vad vi ska äta i veckan! Helt stopp i hjärnkontoret tror jag...
Ska i väg å handla i morgon så vi får se om jag får nå ideer i morgon...
I dag blev det lite blandade rester... Lite cous cous som jag stekte med lite frysta grönsaker till det blev det korv & köttbullar... Knepig komination kanske men riktigt gott...
Lägger kanske in en matlista i morgon!

I alla fall så har vi bokat in en kryssning i mitten på Juli. Göran & jag, Anneli & Jocke ska åka! Ska bli så mysigt å SKÖNT att  åka själv å ladda batterierna lite, äta gott å bara ha det bra! Älskade mormor & morfar tar had om juvelerna! Kostade på oss en lite finare hytt med ;-) ( Anneli & Jocke tog oxå en likadan)

Bilden lånad från birka.se

Mysig va?! Göran å jag kom på att vi firar 10år tillsammans i höst så det får väl bli en lite tidig 10års present!
Det tycker jag vi e värda!!!


Kommentarer
Postat av: cissi

vilket lyx.

2009-06-23 @ 10:01:41
Postat av: Frida

ååh 10 år! Det där är ni definitivt värda:)

2009-06-23 @ 18:51:50
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Emma

Vursting hytten :-) Åh, va mysigt!

2009-06-23 @ 23:11:34
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Cicci

En sån hytt hade vi när vi åkte med volvo på kryssning. Kändes lite mysko med spegarna i taket... ;-) Kram/Cicci

2009-06-26 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0