Måndag!

Orkar inte skriva nå längre inlägg om helgen förutom att den har varit rolig!
Grillfest i lördags, mormor o morfar var barnvakt å mormor la Hugo för första gången! Gick galant! Så nu blir det fler gånger ;-)
I går blev det både söderhamn o Bollnäs innan jag hittade en babyvakt jag ville ha!
Annars har helgen varit lugn... Regnat i massor!!! Mend et har ni nog märkt!
Lägger in nåt kort på den minsta i familjen! Blir liksom mest kort på honom ( dåligt samvete). men det är ju där det händer mest saker i utvecklingen + att den stora damen inte är så förtjust i kameran!

titta vad jag kan! Kan stå å hålla i mej själv... Dock fick mamma hjälpa mig att ställa mig upp, det har jag inte lärt mig än! ( snygg haklapp va?!)

Gofjärten våran!

By the way så har vi bott i vårt hus i 2 år exakt i dag! Intressant fakta!

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej hej



Vilken söt unge :) men måste fråga va ha du fått tag på dregglisen så söt :)



allt bara bra annars då? prima här :)



ha de dags för sängen här nu gäsp gäsp.. kram

2009-06-16 @ 22:05:41
URL: http://marajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0