Lista...

Hittade/snodde denna lista hos Carina
Eftersom jag inte har nåt kul att blogga om så fyller jag i den här istället!

Hur gammal är du?= 27år fyller 28 i augusti
Vart bor du? = Hällbo Bollnäs
Vart har du bott? = Ockelbo ( i 19år), kilafors ( Promenaden & Knöttas) &  Deglovägen i Hällbo
Är du beroende utav nånting?= Coca cola på fredagar
Tycker du om dej själv?= Försöker göra det så gott jag kan
Har du växt något det här året?= Nja... Har nog snare krympt lite efter en graviditet..
Vilket år har varit ditt bästa? =Helt klart 2004 när J föddes & 2008 när H föddes men 2007 när vi flyttade hit till huset slår oxå högt!
Är du öppen?= Ja det tycker jag!
Varför blev du ledsen senast? = Kommer inte i håg senast.. Gråter lätt för minsta lilla...
Är du romantisk? = Ja det är jag!

Vempratade du senast med? Julia
Skickade sms senast? =var nog Anki i går
Kramade du senast? =Hugo
Var du på stan med sist? Julia & Hugo i går
tycker du om? Åhhh så många som mitt hjärta klappar för :-)
Vadheter du? Anna Catarina Engman
Gör du nu? Sitter hemma på kontoret o ska snart gå enr å kika lite på TV
Ska du göra i helgen? Fredag: Grilla här hemma med Tommy & Mela & Barnen, Lördag: Inget planerat Söndag: Ska på Axels dop
Har du käkat idag?Japp.. Frukost, lunch & middag
Har du på dej? 3/4 byxor, trosor, BH & t-shirt
Dunkar ut ur dina högtalare nu? Det enda jag hör är Julias tv

Skrattade du åt senast? Var nog åt Hugo när jag kittlade honom, hans skratt smittar lätt av sig
Är du rädd för? Björnar HUA!

Har du ont någonstans nu? Ja, i ryggen!
Nån piercing? 4 hål i öronen
Nån tatuering? nix
Har du haft sex det senaste halvåret? Japp
Blivit sviken på sistonde? Nepp
Pussat någon idag? Japp... 3 olika till o med ;-)
Gjort någon svartsjuk? Ja.
haft sex med en okänd person? Nej.

Nu när jag fyllt i den här listan så känns det som om jag har gjort den förut?! Men mitt minne är ju lika som en guldfisk typ... Hihi!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Är du beroende av kaffe?? det har jag då inte märkt av=D

2009-06-18 @ 11:37:52
Postat av: Emma

hihi, ja för en gångs skull så tog jag mig orken att prova och fastna direkt :-)

Trevlig midsommar på er också! Håller tummarna att solen kikar fram på dagen eller att åtminstånde regnet håller sig borta!

2009-06-19 @ 10:07:08
URL: http://hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0