Lillebror kryper!

Nu är det verkligen slut på friden... Det började lite smått för en vecka sen å nu är det full rulle på Hugo... Så nu får mamman röra på fläsket! Haha!

Orkar inte skriva nå mycket, känns som om hjärnan tagit semester å bara gör det den verkligen måste göra...

Helgen i ockelbo har gått bra men det har varit ruskigt varmt... Det har väl ingen kunnat undgå... Men det är Skönt med värme tycker jag men det är jobbigt för barnen på kvällen/natten. Tur att vi har en luftvärme pump som man kan köra på kyla oxå!

Lägger in lite bilder i stället för att jag ska surra en massa!

Jullan tar sig ett dopp i ån!

Min nya frilla!

Skönt å bli av med lite kalufs!

Thea & Julia badar i stor flugen!

Vilden!

Söt Linn!

helt underbart vackert!

Gofian!

Provar Cissis brillor

Blev inte mkt marknads bilder men den här säger väl allt?!

Morfar & Hugo

In action

Tränar för fullt

Duktiga killen

Lilltjockisen!

Insmetad Julia redo för stranden :-)


Kommentarer
Postat av: Frida

SUper fin du blev i nya frillan:)

2009-06-30 @ 18:40:45
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Emma

va skönt de såg ut me lite kortare hår! Jag håller på att gå åt med allt mitt hår!! svettigt och bara ivägen... Hemskt på nätterna för de är ju inge vidare skönt å sova med uppsatt så då blir de himla varmt..



Va duktig han är lillkillen eran som redan blitt så himla stor! fort de går!! Står väl inte på förns min lilla kuse inte ligger still längre heller!

2009-06-30 @ 22:12:09
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Nina

Så fin du blev i håret!!! Tänkte på det när vi var hem till er här om dan men inte så att jag sa nåt... Puckat av mig!

2009-06-30 @ 23:26:23
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0