Handlat!

I går var jag på lindex en sväng å köpte lite kläder tills vi ska på studenten...
Tänkte då att jag skulle lägga upp lite bilder på inköpen men hittade inte kläderna på lindex.se så nu har jag knäppt kort på dem i stället!


Klänningen köpte jag på lindex för nån vecka sen men leggingsen köpte jag i går, dem ser röda ut men är cerica!

Hugo fick en söt skjorta å kepa, blir nog jeans till detta. Korta eller långa beror på vädret

Å jag köpte ett par cerisa till mig själv... 

Sensation!!! Hugo sover och har sovit i 2 timmar... Så länge har han inte sovit middag på typ 1 månade eller nåt!! Blir väl så när man ska stöka på kvällarna ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Anki

gud vilka snygga leggings! Kanske ska köpa mej ett par när jag får tillbaka på skatten. :) måste köpa nya jeans å för mina lär jag inte få tillbaka.. Ja vi måste ses snart! Har mycket att ventilera nu. :) har ju fått semester nu jag så nu blir jag ledig till börjar på sept. :) kram

2009-06-09 @ 12:13:12
Postat av: Nina

å så snygga ni kommer vara =)

2009-06-09 @ 21:46:59
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Anki

tack och lov hade dom bara skrivit i smutsen som var på huven. Men det var även 4 repor som jag inte tror fanns där förr. Jag är otursdrabbad! Kram

2009-06-10 @ 11:13:26
Postat av: Emma

ja visst gör man :-)

Skoj me lite nya kläder! Fin klänning julia fått, jag trodde det va en kjol å en tröja först! :-)

2009-06-10 @ 11:15:53
URL: http://hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0