Fredag!

I dag är jag rätt mör! Min/vår lilla son har varit bökig i natt... Var vaken mellan typ 00-03. Han har blivit snorig å kunde inte suga på nappen = katastrof för honom... Jag gick upp med honom å tänkte suga ur näsan med en sån där nässug vilket aldrig är populärt å absolut inte nattetid när han är trött o bara vill sova... Det slutade med att han blev tokig å var det typ 1 timme, satt nere i soffan å vaggade honom för uppe ville jag inte vara med risk för att J skulle vakna. Han fick även näsdroppar och jag tror det var dem som gjorde susen för vid 3 somnade vi äntligen i sängen å sen sov han till 7 åt välling å sov vidare ett tag till...  Julia vaknade 8.40! Min duktiga tjej!!!

Dagen i dag har varit lugn, Hugo sov igen det han missade i natt.. Sov typ 2 timmar på fm. SKÖNT! Julia å jag passade på att städa! Hon städade sitt rum å jag städade resten av huset!

I går var det i alla fall studenten! Tyckte sååå synd om dem i detta skitväder! Jag, Julia & Hugo var ner å kikade en sväng men vi blev inte långvariga... Var även in på stan en sväng å hittade mej ett par jeans! JIHOO!!! Var rätt slitna detaljer på dem, men jag gillade dem jättemycket å dem satt jättebra.. Så det tyckte jaga tt jag kunde kosta på mej...

Snygga va?! Det är inte hål igenom utan tyg bakom slitningarna...
Julia tyckte jag var lite konstig som köpte trasiga jeans! Hihi!

Å så här ser dem ut bak!

I alla fall.. Tillbaka till studenten... På kvällssidan åkte vi hem till svärmor för att fira Ronny lite å gav honom present Av oss +  roger m fam fick han en sk "hora"... Sån man ligger på när man meckar under bilen...

Vet inte om jag får lägga in nån bild på honom här utan lägger in några bilder på 3 sötnosar i stället!

Morgan å Hugo

Julia

Hugo är facinerad av fläkten som snurrade uppe i taket...

I kväll blir det nog till att tända en eld i kamin å mysa med lite godis skulle jag tro! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0