Ett extra barn!

Nu ska jag prova på å vara 3- barnsmamma ett dygn typ. Thea är här och ska sova över för lillasyster Linn ska operera bort polyperna i morgon i Hudik och jag fick hit Thea lite tidigare än beräknat för dom fick en återbudstid till Söderhamn för att kolla upp Linns allergi...

Just nu håller Thea på inspekterar Julias rum innan vi ska hämta J hos dagmamman, lilleman sover ute i vagnen!

Helgen har varit bra! Lördag hade vi lite loppis på boa, sålde inte för så mycket och det lilla vi sålde för gjorde vi av med hos andra loppissäljare! Hihi
 I går var det ju Morsdag! Jag fick pengar så jag kan gå å klippa mig! Behövligt! Var till Svärmor o fikade och på eftermiddagen kom mamma & pappa upp å vi grillade och till efterrätt smaskade vi på jordgubbar å glass! Inte dumt alls kan jag säga! Julia avslutade kvällen i ån! Kallt som attans men hon var lika glad för det ;-)

Nä nu ska jag kika vad mitt extrabarn gör! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får sova i natt=) å att alla barna är snälla! Tack för lånet av tidingarna, blir sängläge lite senare och läsning för fulla muggar! Men Peter kommer nog bli tokig på mig om lampan å jag kommer va uppe ett tag hihi men det får han ta!=)

2009-06-01 @ 19:41:35
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0