Bära bära bära...

Hugo har varit lite bökig senaste veckan när det gäller läggningen på kvällen... Han somnar alltid i våran famn ( Jag vet... Mycket dumt, men så har det blivit) och sen bär vi upp honom o han sover vidare... Men den senaste veckan har han vaknat efter ca 30 min å varit ledsen, har inte kunnat somna om i sin säng utan vi har tagit upp honom å vaggat en liten stund å han somnar o sen har han sovit sen hela natten ( bara vaknat för en vällingflaska).
Men i går så var det annorlunda... Somnade vid 19.30. Vaknade 20 min senare, upp å vagga, somnade om, sov 20 min, vaknade osv... Tills kl var 22.30 då gav jag upp å när han somnade så la jag honom i våran säng å jag la mig brevid å då sov han hela natten sen!?!
Har dom nån separationsångest fas vid den här åldern?! ( 7 månader). Nån som vet?! Han är rätt gnällig på dagarna oxå, vill gärna bli buren å ska roas hela tiden!

Julia är på utflykt i dag! Dagmammorna å barnen tog bussen till bollnäs i dag! Skulle träffa fler dagmammor i bollnäs för det var familjedaghemmens dag i dag! Skulle tro dom får riktigt kul å mysigt i det är fin vädret! Vi skulle även skicka med 20 kr så dom skulle få köpa glass! När jag skjutsade henne till Lisbeth i morse sa hon: Mamma! I  dag är det den bästa dagen!
Riktigt förväntansfull!

Här hemma är det bara tvätta, städa å plocka som gäller, känner mig lite uttråkad i dag! Har inte lust med nåt känns det som... Men jag måste göra ett ryck ändå!

Ha en fin dag kompisar :-)


Kommentarer
Postat av: Anki

Dom brukar väl ha en sån period vid 8 månader men din son är ju tidig så det skulle inte förvåna mej om han är inne i en sån period nu. :)

Och som alla perioder går det snart över. :)



Nu fick jag precis höra att jag har semester så jag är lite lycklig en stund. :)



Kram

2009-06-09 @ 10:46:51
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0