Så har man lyckats igen då ;)

Jag är då expert på å göra bort mej... Eller egentligen är det väl inte så farligt men ändå rätt kul så jag tänkte berätta vad jag gjort..¨

Vi ( hela familjen) är nere i ockelbo några dagar å i går kväll best'ämde vi oss för att åka å hyra en film. Vi gör det aldrig hemma eftersom vi har typ 2 mil in till bollnäs åsså måste man ju åka ner med den dagen efter så det blir aldrig av att vi hyr nåt... Men i går skulle vi göra det eftersom OK ligger alldeles i närheten. Jag å julia drog i väg, hade lovat att hon skulle få hyra en oxå som hon kunde kolla på på sin bärbara dvd. Ringde även lillebror å frågade om han hade nåt filmtips, han tipsade om den nya Clint eastwood filmen ( kommer ej i håg va den hette). I alla fall så fanns filmen brossan tipsade om kvar å jag tog den direkt, Julia hade lite svårare att välja, men valde tillslut en barbiefilm ( otippat ;) ). Sen åkte vi hem till mor o far igen å jag la Hugo å bäddade ner Julia med sin film å så satte vi i våran... Men det funkade inte... Blev smått förbannad... NO DISC stod det på tv:n när vi sätte igång skivan... Efter ett tag så kikade jag på fodralet å uptäcktefelet... Hae hyrt en blueray skiva... Ja det är då jag i ett nöt skal... Har så himla bråttom i blnad å kollade inte vad jag tog för film... Efter en del svordomar drog jag i väg till OK med svansen mellan benen å bytte till en vanlig dvd skiva... Som tur var fanns samma film kvar, personalen flinade lite åt mej!
  Å filmen var riktigt bra!!! Clintan är då bara FÖÖR skön!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja det hade lika gärna kunnat vart jag... visste nog inte ens om att det inte gick...



Kram

2009-07-31 @ 12:19:38
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja de är inte lätt alla gånger inte! :-)

2009-07-31 @ 17:46:35
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Emma

Tack! Ja de känns jätteroligt! :-) Vi gjorde ju en chansning när vi flyttade hit eftersom vi inte alls visste hur länge vi skulle få hyra, 1-5 år va de sagt å de är ju en himla skillnad på 1 och 5!! Att vi sen skulle stå som ägare efter ett halvår trodde ja väl aldrig :-)

2009-07-31 @ 18:12:17
URL: http://hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0