Pizza & besök i guckbacken!

Så har våran dag sett ut! Dagen började rätt tidigt, Hugo bestämde sig för att gå upp kl 7 i morse, det ville inte min kropp... Så slut i kroppen som bara ville sova. Men Hugo var HUNGRIG så det var bara å gå upp å göra gröt. Smällde i sig en portion gröt om efter det åt han nästan en hel limpmacka oxå, matvraket mitt! Hihi! Är sååå otroligt skönt nu när han inte äter om nätterna å äter på regelbundna tider på dagarna, oftast ser en dag ut så här nu:'
Vaknar runt 7-7.30
Mellan 7.30-8 gröt & smörgås
              10-11.30 Sovning
             11.30-12 Lunch mat som jag gör själv, han vägrar annat + fruktpure efteråt
               14.30-15 sovning
              15.30-16 Kvällsmat min mat igen + efterrätt
              19.30-20 Välling i sängen

Vid 13 åkte vi ner till Mari & Mattias + barn å sen drog vi vidare till nya pizzerian å käkade pizza, riktigt goda faktiskt!
Sen åkte vi hem till dem igen å Mari & jag lade dem minsta i vagnarna så dom skulle få sova en sväng o gick en promenad, välbehövligt efter pizzan!

Vid 16 åkte vi hemåt, var in på konsum å gjorde av med lite pengar...

Nu på kvällsidan, kom farmor å hämtade Julia som ska sova där i natt... Dom ska net till Mobackes i morgon å inhandla en guldfisk... Jag är lite skeptisk till det... Men Göran har lovat att ta hand om den å göra ren skålen den ska vara i... Så det får han ta hand om... Har haft guldfiskar förr o den historien slutade i toastolen... ( dem dog alltså i skålen, jag spolade inte ner dem levande).

Just nu sover min lilla son och min sambo är i bollnäs med en kompis o grejar men min bil! Å julia är som sagt hos farmor så här är det tyst å tomt... Inte ens Cissi var hemma så jag kunde surra i telefon lite :-(

Nu ska ni få lite bilder i stället:

På väg till stockholm å båten! G käkar choklad

Vi kom ner till Sthlm tidigt så vi kikade runt lite.. Kolla denna galning! Hua! Var livrädd att han skulle trilla men han kom ner helskinnad!

Nu sitter vi på båten å väntar på att vi ska få hytterna!

Sitter i hytten å käkar chips å dricker gott!

Våran hytt

Rkitigt fin hytt!
Blev inte så mkt kort från båtresan men kul hade vi!

Mina hjärtan

Ställer sig upp mot allt!

Syns det att jag drack mkt cola när jag var gravid med H eller?!

Tungan rätt i munnen!

Toknissen våran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0