Onsdag!

Ja i dag händer det då ingenting här hemma! Eller det beror väl mest på att jag orkar ingenting! Värmen tar kol på en, men samtidigt så gillar jag värmen... I natt har det varit rätt varmt här inne trots att vi körde luftvärmepumpen på kyla i går kväll innan vi la oss. Lilleman har i alla fall sovit HELA natten i natt! Helt otroligt! Han somnade vid 21.15 i går o vaknade vid 6.30 i morse, tog över honom till oss sen sov han vidare till kl 7.30! Skönt! Han har inte ätit på hela natten! HOPPAS det håller i sig men det är antagligen ett önske tänkande! Kanske var skönt att sova med öppet fönster så det blir nog så i natt med!

I morgon bär det av till bollnäs på fm, ska på BVC! Spännande å se om min kluns har gått upp nå mera i vikt!
Ska även in på systemet en sväng tänkte jag! Är ju inte dumt med nån kall cider så här i värmen! Mums! Sen tänkte jag även kika om det fanns nån rolig badleksak som Julia kunde ha när vi badar... Så det blir nog Rusta eller dollar en sväng å titta på det oxå!

På Lördag drar vi till Leksand några nätter, har hyrt stuga så det ska bli mysigt! Känns rätt bra att det ska bli lite svalare väder till helgen när man ska sitta i bilen några timmar, tänker mest på mina stackars barn, tur att man kan stanna efter vägen å bada!!!

Nä nu ska jag gå ner å plocka undan lite medans Hugo sover!


Julia med sina älskade Winx dockor!

Ätit med hela kroppen!

Kommentarer
Postat av: Mari

Hje hej!



Vad fin i håret du blev på förgånde inlägg :)



Instämmer helt med en kall cider i denna värme vi ska dit idag vi med o handla o får se om de blir rusta jysk för rullgardiner, till barnens egna rum!



Grattis till hugo som lärt sig krypa med!



Nä dags att göra lite nytta lite frukost kanske, ha de gött i värmen! kramar

2009-07-02 @ 07:12:21
URL: http://marajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0