Ny säng!

I går eftermiddag åkte vi till söderhamn, mest för att vi skulle köpa grind till trappen...
På vägen till barnens hus så åker man ju förbi MIO, har aldrig varit in där förut så jag tyckte vi kunde gå in å kika lite, det var ju trots allt REA där nu... Å vilken stor affär!!! Julia tyckte det var jättekul å gå där å titta & Hugo fick sitta i en lånesulky som fanns där så han var oxå helnöjd. I alla fall så hittade vi en säng till Julia där, en svart smides säng! Jihooo! Precis vad vi ville ha till henne å hon tyckte den var jättefin! Å billig var den med trots att det inte var på rea. 890:- 
Ska hämta den senare i dag för den fick inte plats i volvon. 
Sen drog vi vidare till barnens hus å inhandlade grindar ( en till oss & en till farfar). Sen gick vi in på Jysk å hittade en resårmadrass till Julias säng... Det ska oxå hämtas i dag! Så nu får Julias gamla säng (som morfar gjorde åt min storebror och som även jag & lillebrossan sovit i) ställas undan till Hugo. Den har varit kanonbra men nu tyckte både Julia & vi att hon börjar bli för stor för den!

Så ser den gamla ut... Den nya får ni se sen när den kommit på plats! Ska även måla det gamla nattduksbordet ni ser i vitt tänkte jag å så ska jag byta knopp på den...

Å sen till en annan sak som  jag inte vet om jag borde skriva för då så blir det väl inte så i natt antagligen...
Ähh.. Skitsamma! Hugo har inte ätit nå natt mål på 3 nätter nu! Jippie!!! Å sen så sov han hela natten i natt oxå!!! Hoppas det håller i sig!!!

Ni fattar varför vi köpt grind va?! Grabben med tungan rät i mun, sen gör det ju inte saken bättre att storsyster sitter lite längre upp i trappen heller ;-)

Hörs å syns!


Kommentarer
Postat av: Emma

jisses va han växer å blir stor!! :-)

2009-07-17 @ 22:15:04
URL: http://hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0