Mormor, jag vill ha nåt...

Mormor var ju barnvakt häromdagen till våra 2 juveler. Å Julia hade sagt till mormor ungefär så här....
- Mormor jag vill ha något...
- Vill du ha en kram?!
- Nä inte nåt sånt...
- Men vill du ha en puss då?!
- Näää inte det heller...
- Men vad vill du ha då?!
-Vet inte riktigt ( Julia skruvar på sig...)
- Vill du ha en glass då kanske?!
- Ja! Precis vad jag tänkte på...

Hmm... Vet precis hur man ska linda mormor runt lillfingret...

Just nu är det riktigt tyst i huset! SKÖNT så länge det varar... Hugo är lite bökig å vaknar nåra gånger per natt å vill helst sova med mamma, helst jättenära... Så själv sover man rätt kasst men samtidigt är det lite mysigt oxå...

I dag har vi ( jag & barnen) varit till Anki + barn. Tjejerna har badat i pool & grabbarna klättrat på varnandra typ ;-) Å mammorna pratat! Riktigt trevligt, till o med så trevligt att min kära dotter fick ett raseri utbrott när vi skulle hem för att hon INTE ville åka hem... Så kan det vara..

Nu i kväll har Hugo för första gången testat att sitta i cykelsitsen bakom mig, tror han gillade det, han sa inte så mycket...
Å Julia har tränat att cykla utan stödhjul, går rätt bra förutom att hon har noll tålamod... Lika som sina föräldrar...

Är det förästen nån som beställt möbler på postorder nån gång?! Funderar på å skicka efter en säng åt Julia på ellos... Vet nån om deras möbler motsvarar det man ser i katalogen å på internet?! Eller nån som har nåt bra å billigt ställe som man kan köpa på förutom Jysk & IKEA... Hittar inte nån som vi fastnat för där...

Nä nu är det sängen för Engman som gäller...


Gillar det här kortet mycket! Å gud vad liten Hugo var...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag har en kompis som köpt möbler på Ellos och hon är jättenöjd. Hade till och med nå problem med en grej och dem bytte genast ut det och allt gick jättesmidigt. Så jag tror nog du vågar beställa.

/M

2009-07-16 @ 18:15:07
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Emma

Förstår att du gillar bilden, mysigt de ser ut! :-)

2009-07-16 @ 22:47:38
URL: http://hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0